reklama

Ako nám Sulík a Matovič práve "napľuli" do tváre

V nedeľu Richard Sulík oznámil, že na post primátora Banskej Bystrice, strany SaS a OĽaNO podporia kandidáta menom Igor Kašper. Igor Kašper kandidoval za Smer-SD, bol poslancom za Smer-SD a dlhé roky hlasoval v zhode so Smerom-SD.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Podnikateľ Igor Kašper, kandidát SaS a OĽaNO na post primátora Banskej Bystrice
Podnikateľ Igor Kašper, kandidát SaS a OĽaNO na post primátora Banskej Bystrice (zdroj: zdroj:bbonline.sk)

Dlhodobo som volič súčasných opozičných strán, v minulosti SaS, v posledných voľbách som dala svoj hlas hnutiu OĽaNO, lebo Matovič, lebo Remišová, Verešová, Lipšic a ďalší.

Som šokovaná a hlboko sklamaná, že SaS a OĽaNO podporujú v komunálnych voľbách na post primátora mesta, kde žijem, človeka, akým je podnikateľ Igor Kašper.

Ja a pán Kašper sme susedia, bývame na tej istej ulici, a tak už niekoľko rokov mám možnosť zblízka sledovať jeho počínanie na politickej aj podnikateľskej scéne, a mám o ňom informácie doslova z prvej ruky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podpora SaS a OĽaNO pre podnikateľa Igora Kašpera je podľa mňa zo strany Richarda Sulíka a Igora Matoviča výsmechom všetkým slušným ľuďom v tejto krajine.

Mám preto na pánov Sulíka a Matoviča pár otázok:

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper už počas volebného obdobia 2010-2014 pravidelne hlasoval ako nezávislý mestský poslanec spolu so Smerom?

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper v roku 2014 oficiálne kandidoval za stranu Smer-SD do Mestského zastupiteľstva a následne sa stal členom poslaneckého klubu strany Smer-SD?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Smer-SD pokladá Vášho kandidáta na primátora, podnikateľa Igora Kašpera, za pre Smer natoľko dôveryhodnú a lojálnu osobu, že ho nominoval a zvolil do takých významných funkcií akými sú: člen Mestskej rady a predseda Komisie MsZ pre financie, správu a hospodárenie s majetkom mesta a podnikateľskú činnosť?

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper sa od Smeru oficiálne dištancoval až po tom, čo ho strana Smer-SD odmietla podporiť ako svojho kandidáta na post banskobystrického župana?

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper má blízke priateľské vzťahy a pôsobil v spoločnom poslaneckom klube aj s Karolom Konárikom ml., členom strany SNS, od ktorej sa Vy tak radi dištancujete?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper sa v župných voľbách ako kandidát na župana uchádzal aj o podporu strany SNS, s ktorou Vy dvaja odmietate akokoľvek politicky spolupracovať?

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že Váš kandidát na primátora Igor Kašper má priateľské vzťahy s podnikateľkou Erikou Karovou a podporuje jej vstup do politiky? Čoraz častejšie sa v kuloároch, aj v tých v Bratislave, ozýva otázka: Ako je to možné, že sa tej Karovej tak darí? Sledujeme zrodenie nového slovenského oligarchu v priamom prenose? Stojí snáď za Karovou a jej podnikateľskými úspechmi niekto mocný zo Smeru?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Sulík a pán Matovič, viete, že keď som v marci minulého roku napísala blog o podnikateľoch Igorovi Kašperovi a Erike Karovej, tak okamžite nasledovalo trestné oznámenie na moju osobu vo veci trestného činu ohovárania a ja som bola predvolaná na políciu na výsluch? Dlhodobý stres spôsobený týmto trestným oznámením mi spôsobil vážne zdravotné problémy a ja som musela byť hospitalizovaná.

Pán Sulík, nie je to náhodou Vaša strana SaS, ktorá nedávno predložila do NR SR návrh, aby bol trestný čin ohovárania vypustený z nášho trestného právneho poriadku, lebo býva často zneužívaný "našimi" ľuďmi aj na šikanu novinárov?

Pán Sulík a pán Matovič, viete, čo robil a kde bol Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper, keď pred dvomi rokmi prebiehali Vami organizované protesty Banaparte? Podnikateľ Igor Kašper bol ticho a bol verným a oddaným členom poslaneckého klubu strany Smer-SD.

Pritom už v tej dobe, každý, kto chcel vidieť, čo sa v našej republike deje, to videl a zaujal jasný postoj.

Pán Sulík a pán Matovič, viete, čo sme vtedy robili my dvaja s mojim manželom? Aktívne sme sa aj s našimi štyrmi deťmi zúčastnili Vášho opozičného protestu konaného v Banskej Bystrici, na ktorom sa zúčastnili aj viacerí mestskí poslanci, ale Igora Kašpera som tam nevidela. Neskôr sme spolu s mojim manželom, odetí v tričkách s logom Fico chráni zlodejov, viac ako tri hodiny roznášali do schránok v celej mestskej štvrti, kde bývame tzv. Kali špeciál. A viete, s akým zadosťučinením som ho vkladala do schránky práve, vtedy ešte oficiálne smerákovi Kašperovi?

Pán Sulík a pán Matovič, viete že, poslanci krajského zastupiteľstva zvolení za koalíciu SaS, OľaNO, KDH odmietli byť v jednom poslaneckom klube s Vašim nominantom podnikateľom Kašperom?

Pán Sulík a pán Matovič, viete, čo významné pre mesto Banský Bystrica urobil Váš kandidát na primátora, podnikateľ Igor Kašper, počas takmer 8 rokov svojho poslancovania? Ja si totiž ako občan tohto mesta na nič konkrétne, neviem spomenúť.

Pán Sulík a pán Matovič, prečo ste vymenili saskára Martina Klusa za ex-smeráka Kašpera? Pôvodne mal na post banskobystrického primátora kandidovať Martin Klus. V januári sa dokonca už uchádzal o podporu pre svoju kandidatúru u najsilnejšieho opozičného poslaneckého klubu v mestskom zastupiteľstve. Len pripomeniem, že okrem puta priateľstva spája Klusa s Kašperom aj ich spolupráca s podnikateľkou Karovou. Keď som vlani upozornila blogom na prepojenie Klusa s Karovou, Klus sa mi vyhrážal súdnym sporom s cieľom vysúdiť odo mňa a mojej rodiny vysoké finančné odškodnenie. Vyhrážku súdnym sporom mi poslal aj na môj súkromný mail. Keď som rozmýšľala odkiaľ má Klus moju súkromnú adresu, keďže žiadnych spoločných známych nemáme, napadli mi len dvaja ľudia, ktorí ju majú k dispozícií a ktorí mu ju mohli poskytnúť: podnikatelia Kašper a Karová.

Výzva Igorovi Matovičovi:

Pán Matovič, týmto Vás vyzývam na osobné stretnutie, kde Vám odovzdám dokumenty a informácie, na základe ktorých môžete usporiadať tlačovú besedu ohľadom Vášho kandidáta na primátora, podnikateľa Igora Kašpera a ktorá vzhľadom na charakter dokumentov a informácií, bude mať podobný priebeh, ako mala napríklad Vaša tlačovka o aktivitách bývalého ministra vnútra Tomáša Druckera.

Zároveň som pripravená prísť na vlastné náklady do Bratislavy a na tlačovke ohľadom aktivít Vášho kandidáta Igora Kašpera som ochotná predstúpiť pred verejnosť a podať svedectvo o tom, ako sa podnikateľ Igor Kašper vyhrážal mne a aj môjmu manželovi, keď sme mu odmietli podpísať určitý dokument týkajúci sa jeho developerských podnikateľských aktivít. Len pripomeniem, že Kašper sa nám vyhrážal z pozície človeka, ktorý má dobre vzťahy so "všemocným" Smerom.

Pán Matovič, kontakt na mňa získate od asistenta Vašej poslankyne Veroniky Remišovej, ktorý má osobne pozná a ktorý Vám o mne podá aj osobnú referenciu.

Zároveň verím a dúfam, že ostatné opozičné strany ako KDH, SME rodina, SPOLU, Progresívne Slovensko, predtým, než podporia konkrétneho kandidáta na post primátora Banskej Bystrice, si zistia o danom človeku aspoň základné údaje a budú trvať na jeho čistom morálnom profile. Taktiež aj týmto politickým stranám som ochotná poskytnúť všetky informácie a údaje o aktivitách podnikateľa Igora Kašpera, ktoré jasne dokazujú, že tento človek nie je vhodným kandidátom na primátora Banskej Bystrice.

Tu sú linky na niektoré doteraz publikované blogy a články týkajúce sa podnikateľa Igora Kašpera, ktorý je zároveň aj kandidátom strán SaS a OĽaNO na post primátora Banskej Bystrice:

Andrea Súlovcová

Andrea Súlovcová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa a vyrastala v Žiline. Vyštudovala som politológiu a medzinárodné vzťahy na Fakulte sociálnych vied Univerzity Karlovej v Prahe a na Universidad Complutense v Madride. S manželom už 13 rokov žijeme v Banskej Bystrici, kde spolu vychovávame naše štyri deti. Profesne som pôsobila v mimovládnom sektore, v oblasti regionálneho rozvoja. Celý život sa zaujímam o veci verejné. Chcela by som, aby moje deti vyrastali v slušnej a dobre spravovanej spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu